Nieuwsbrief G.V. Turn’87 Oostburg APRIL/MEI 2018

Hallo allemaal,
Via deze nieuwsbrief willen we jullie en jullie ouders op de hoogte houden van onze activiteiten en onderwerpen rond het wel en wee van onze vereniging. Veel van deze informatie en meer is ook te vinden via onze website www.turn87.nl of facebook.
Rabobank Clubkas Campagne
Breng jouw stem uit
en steun het verenigingsleven
Leden van Rabobank Zeeuws-Vlaanderen mogen tijdens de Rabobank Clubkas Campagne stemmen op hun favoriete clubs. Breng jouw stem uit van 4 t/m 16 april 2018 via www.rabobank.nl/zvl
Van de opbrengst willen we materiaal voor freerunning aanschaffen: een cube met rekstok en multifunctionele wall. Kan ook gebruikt worden door andere groepen.
Wedstrijden 2017-2018 en de resultaten
De laatste maanden hebben we volop deelgenomen aan verschillende wedstrijden. Via onze facebookpagina houden we jullie op de hoogte van de prestaties van onze leden. Zowel bij de recreatiegroepen, het springen en de selectiegroepen toestelturnen hebben we goed gepresteerd.
We zijn dan ook trots op iedereen en blij dat er in de komende maanden nog meisjes mogen doorstromen naar de regiofinale toestelturnen. De dubbele minitrampoline springers hebben nog een laatste voorronde in april en ook daar verwachten we een aantal doorstromers naar het NK in juni. De komende wedstrijden staan in de kalender op onze website http://www.turn87oostburg.nl/?page_id=378

Vakantieperiodes (geen training)
Pasen 1 en 2 april
Meivakantie 21 april tot 5 mei
Hemelvaart 10, 11 en zondag 13 mei
Pinksteren 20 en 21 mei
Laatste training: vrijdag 29 juni
Eerste les nieuw seizoen: zondag 2 september
Let op: Goede Vrijdag 30 maart gaan de lessen wel door!
Clubkampioenschappen 2018
Dit jaar organiseren we een clubkampioenschap tijdens de laatste lesweek van 25 t/m 29 juni.
Deze wedstrijden zullen opgezet worden tijdens de normale trainingsuren. Ouders worden uitgenodigd te komen kijken.
Meedoen is belangrijker dan winnen.
Meer info volgt.
Oproep naar extra juryleden
We zijn nog steeds dringend op zoek naar juryleden.
Er heeft zich tot nu toe één persoon aangemeld, Simone Steenbergen, die nu bezig is met de jurycursus TD 1.
Waarom is het zo belangrijk?
We hebben bij deelname aan wedstrijden de verplichting een aantal juryleden te leveren. Het aantal juryleden wordt gekoppeld aan het aantal turnsters of turners die deelnemen. Wij willen alle leden de kans geven om aan de wedstrijden deel te nemen, dus daarvoor moeten we voldoende juryleden opgeleid krijgen.
We doen mee aan wedstrijden voor dames turnen, groepsspringen en dubbele minitrampoline. Voor die disciplines zijn er verschillende jurycursussen. Sommige zijn digitaal te volgen en andere worden georganiseerd binnen de regio en daarvoor moet men soms een paar avonden uittrekken.
De jurycursussen zijn gratis en als er vervoerskosten zijn, dan worden deze vergoed door de vereniging.
Dus wil je de vereniging helpen door een cursus te volgen? Geef je dan op!
Aanmelden kan bij: dejongekim@hotmail.com

Fantastic Gymnastic
Net als voorgaande jaren wordt het gymnastiekseizoen afgesloten met een grootst weekeinde in Ahoy Rotterdam.
Op zaterdag 23 en zondag 24 juni wordt er in alle zalen van Ahoy gesport. Alle disciplines van de gymnastieksport zijn aanwezig.
Voor vele disciplines is dat het moment voor de Nederlandse Kampioenschappen. Wij doen als club mee met de finale dubbele minitrampoline en het NK Individueel springen.
Oproep:
De LTC Groepsspringen is op zoek naar vrijwilligers voor de wedstrijden tijdens Fantastic Gymnastics in Ahoy op zaterdag 23 en zondag 24 juni 2018.
Wij zoeken vrijwilligers voor:
 Paspoortcontrole (vanaf 21 jaar)
 Catering van de juryleden/organisatiemedewerkers (vanaf 18 jaar)
 Cijfer invoer bij de jurytafel (vanaf 14 jaar)
 Verzorgen van de muziek tijdens de wedstrijden (vanaf 16 jaar)
 Toestelploeg; druk airtrack aanpassen/aanpassen hoogte springtoestel/verplaatsen trampolines etc. (vanaf 18 jaar)
 Toestelploeg; ombouwen eind van de dag naar de zondag situatie, toestellenpakket in container op zondag na de wedstrijden (vanaf 18 jaar)
Als vrijwilliger heb je gratis toegang tot Ahoy inclusief lunch/diner, ontvang je een vrijwilligers T-shirt en kan je genieten van de turnsport.
Vrijwilligers kunnen zich opgeven via het mailadres van de LTC Groepsspringen groepsspringen@hotmail.nl
Graag ontvangen ze in de mail onderstaande gegevens:
– volledige naam
– geboortedatum
– voorkeur taak
– voorkeur dag

Inzamelen oud papier
Onze container naast de sporthal is bijna vol. De vorige container
bracht 390 euro op. Benieuwd wat deze oplevert 
De opbrengst komt geheel ten goede van de club. Bovendien is het
ook nog eens goed voor het milieu. Verzamel dus allemaal.
Als iedereen zijn “doosje” bijdraagt, dan krijgen we de containers snel vol.

Turnkampen
In het Hemelvaartsweekeind gaan 15 leden naar het IAG-kamp in Den Bosch. Samen met het trainersteam Guitho, Tessa en Kristine gaan ze daar workshops volgen en trainen in de hallen van Flik Flak.
In de zomer van 8-14 juli vindt het KNGU Zomerkamp plaats in Beekbergen. Dit jaar hebben zich 3 leden aangemeld. Van onze vereniging is Elly zoals altijd begeleidster. Het wordt een week vol turnen, dans, gekkigheid en tal van activiteiten.
Algemene club informatie
Contributies, reglement en opzegregels: zie website www.turn87.nl
Graag ontvangen wij de contributies op tijd, zodat wij ook op tijd onze rekeningen (zaalhuur, wedstrijdgeld, bondscontributie etc.) kunnen betalen.
Kleding: bestellen bij Jeannette de Jonge jandejonge@zeelandnet.nl

Opzeggen
Je blijft lid van de vereniging tot opzegging. Het lidmaatschap eindigt dus niet vanzelf na afloop van een turnseizoen!
Opzeggen dient schriftelijk (via email) te gebeuren voor 31 augustus bij het secretariaat: boonmanderidder@zeelandnet.nl
Er wordt tussentijds geen contributie terugbetaald.
Jeugdsportfonds / Stichting Leergeld
Alle kinderen mogen meedoen! Dat is de slogan van Stichting Leergeld. Ook de kinderen waarvan de ouders het financieel iets moeilijker hebben.
Een aanvraag bij deze stichting doe je via www.leergeld.nl/zeeuwsvlaanderen


Nieuwsbrief G.V. Turn’87 Oostburg november 2017

Hallo allemaal,
Via deze nieuwsbrief willen we jullie en jullie ouders op de hoogte houden van onze activiteiten en onderwerpen rond het wel en wee van onze vereniging. Veel van deze informatie en meer is ook te vinden via onze website www.turn87.nl of facebook.
Op de website is alle vaste info i.v.m. de vereniging te vinden: bestuur, lesgevers, vakantieperiodes, wedstrijdkalender, kledij enz ….


Algemene Ledenvergadering

Beste leden, ouders en verzorgers van leden,

Hierbij een (vrijblijvende) uitnodiging voor de Algemene Ledenvergadering.

Tijd:        donderdag 23 november 2017 om 19.30 uur

Locatie:  sportcafé De Eenhoorn

Deze vergadering vindt jaarlijks plaats en is bedoeld om leden te informeren over het wel en wee van de vereniging.

Naast de onderwerpen die op de agenda staan kan men het bestuur vragen stellen, aanbevelingen doen of anderszins opmerkingen maken.

Jullie aanwezigheid wordt op prijs gesteld.

Indien je interesse hebt om de vergadering bij te wonen, meldt het ons even van te voren bij onze secretaris Carola – boonmanderidder@zeelandnet.nl. Dan sturen wij alvast de stukken toe.

Met vriendelijke groet,

Bestuur Turn ‘87

 

Oproep naar extra juryleden

Bij deelname aan wedstrijden zijn alle deelnemende verenigingen verplicht een aantal juryleden te leveren. Het aantal juryleden wordt gekoppeld aan het aantal turnsters of turners die deelnemen. Wij willen alle leden de kans geven om aan de wedstrijden deel te nemen, dus daarvoor moeten we voldoende juryleden opgeleid krijgen. We doen mee aan wedstijden voor dames turnen, groepsspringen en dubbele minitrampoline. Voor die disciplines zijn er verschillende jurycursussen. Sommige zijn digitaal te volgen en andere worden georganiseerd binnen de regio en daarvoor moet men soms een paar avonden uittrekken. De jurycursussen zijn gratis en als er vervoerskosten zijn, dan worden deze vergoed door de vereniging.

Dus: wilt U de vereniging helpen door een cursus te volgen en zo alle leden de kans geven om deel te nemen? Geef U dan op voor één van de disciplines.

Zonder extra juryleden moeten we straks misschien leden gaan uitsluiten van deelname aan wedstrijden. Aanmelden kan bij: dejongekim@hotmail.com


PERSBERICHT
(mei 2017)

Binnenkort in de winkel: Sanne in de selectie en Sanne waagt de sprong

Het is een sportmoment dat niemand snel zal vergeten: op maandag 15 augustus 2016 schreef turnster Sanne Wevers Olympische geschiedenis: ze behaalde voor Nederland een gouden medaille op het onderdeel balk. Schrijfster Paula van Manen had duidelijk een vooruitziende blik: zij schreef een turnboekenserie over Sanne, een meisje dat alles op alles zet om de turntop te bereiken. Perfect voor jonge turnfans van 8-12 jaar.

Sanne in de selectie

Het nieuwe schooljaar wordt spannend! Vanaf nu woont Sanne doordeweeks in een gastgezin om met de selectiegroep van meneer Verkerk te kunnen trainen. Haar gastouders zijn gelukkig erg aardig en Sanne traint zo veel, dat ze in het begin helemaal geen tijd heeft om aan thuis te denken. De nieuwe trainer, andere meisjes en een nieuwe school houden haar bezig. Maar hoe langer Sanne van huis is, hoe meer ze haar ouders, haar vriendinnen en haar vriend Milan gaat missen. Wanneer ze ruzie krijgt met de dochter van haar gastouders, pakt Sanne haar koffers…

978 90 483 1490 4* – Prijs €12,50

Sanne waagt de sprong

Topturnen en het wonen bij een gastgezin vallen Sanne zwaar. In de kerstvakantie besluit ze ermee te stoppen en haar vertrouwde leven thuis weer op te pakken. Nu Sanne niet meer elke dag hoeft te trainen, begint ze aan een opleiding tot hulptrainer. Ook oefent ze voor een optreden tijdens de bruiloft van haar turnjuf en werkt ze samen met haar klasgenoten aan de eindmusical. Maar de groep krijgt de ene na de andere tegenslag te verwerken. Zal de musical op tijd klaar zijn? En komt het ooit nog goed met Milan?

ISBN:  978 90 483 1491 1* – Prijs €12,50

VERWACHT: in het najaar van 2017 verschijnt een splinternieuw verhaal: Sanne op de ski’s!

Wil je meer weten over de boeken en de schrijfster? Neem een kijkje op de website:

www.paulavanmanen.nl

 

Jeugdsportfonds en Cultuurfonds

Vanaf januari 2017 is de gemeente Sluis toegetreden bij de Jeugdsportfonds en Cultuurfonds. Via dit fonds kunnen kinderen tem 18 jaar een bijdrage krijgen om te kunnen sporten of bijv. muzieklessen te volgen. Dit fonds is er voor ouders die op max. 120% van het minimum inkomen zitten. Meer informatie is te verkrijgen via ons secretariaat.

 

Contributie en bondscontributie

Opgelet! In deze weken worden de contributiebriefjes aan de leden meegegeven tijdens de trainingen. De contributiegelden hebben wij als bestuur nodig om de zaalhuur, wedstrijdbedragen, enz… te betalen. Dus graag ontvangen we alle contributie op tijd!

 

Opzeggen

Bij inschrijving blijft men lid van de vereniging tot opzegging. Het lidmaatschap eindigt dus niet vanzelf na afloop van een turnseizoen!

Opzeggen dient schriftelijk (via email) te gebeuren vóór 31 augustus bij het secretariaat: boonmanderidder@zeelandnet.nl

Er wordt tussentijds geen contributie terugbetaald.

 

Algemene club informatie

Contributies, reglement en opzegregels: zie website www.turn87.nl

Kleding: bestellen bij Jeannette de Jonge jandejonge@zeelandnet.nl


Huishoudelijke reglement

We hebben ons huishoudelijk reglement aangepast met het onderdeel “ samen naar een veilig sportklimaat”.  Ons bestuur, trainersteam en assistenten hebben allemaal een VOG verklaring en hebben de gedragscode ondertekend. Ook voor de leden is er een aanvulling in het reglement betreffend gedrag en sportief omgaan met elkaar.

 

Inzamelen oud papier

Voor wie het nog niet weet, naast de sporthal staat een (zee)container om gevuld te worden met oud papier. Met de opbrengst kunnen we onze kas aanvullen en het is bovendien goed voor het milieu. Verzamel dus allemaal. Als iedereen zijn “doosje” bijdraagt, dan krijgen we de containers vol.


Vacatures

Functie secretaris

Vind je het leuk om betrokken te zijn bij de vereniging en kan je met een computer overweg? Dan is de vacature van secretaris misschien iets voor jou. Kandidaten kunnen info opvragen bij Carola – boonmanderidder@zeelandnet.nl.

Functie assistent trainer

We zijn nog op zoek naar jongeren of ouders die bereid zijn om te helpen bij de trainingen. Heb je feeling voor de sport en werk je graag met kinderen? Laat het ons weten en dan kunnen we kijken in welke groep je ingezet kan worden.

Er is een mogelijkheid om deel te nemen aan bijscholingen en/of een opleiding te volgen.

 

http://www.kngu.nl/evenement/unive-presenteert-a-touch-of-gold-2017/overzicht

Tickets zijn te bestellen via onderstaande link:


Opgeven zomerkamp 2018

Ook dit jaar gaan we weer op Zomerkamp en wel van zondag 8 juli tot zaterdag 14 juli 2018.

De KNGU zomerkampen vinden plaats in de bossen van Beekbergen. Het kamp staat in het teken van plezier, dansen, zingen, gymmen, freerunning, waterspelen, bosspelen, griezeltochten, vrienden maken, kampvuur en nog veel meer!

Onze trainster Elly Faas gaat altijd mee als begeleidster. In een aparte bijlage vind je meer informatie.

Tevens een aanmeldstrookje.

Wil je mee, lever het strookje zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk voor 28 februari 2018 in.

====================================================================================================

ZOMERKAMP 2018

Hallo meisjes, jongens, mama’s, papa’s  enz…. enz….

We gaan weer op Zomerkamp en wel van zondag 8 juli  tot zaterdag 14 juli 2018.
Het kampterrein ligt midden in de bossen van Beekbergen, vlakbij de grootste waterval van Nederland.

Voor wie is zomerkamp bedoeld?   
Voor jongens en meisjes van 6 tot en met 18 jaar, verdeeld in aparte leeftijdscategorieën.

  • 6 tot 8 jaar                                                           Sjoka          €  85,–       1/2  week
  • 8 tot 10 jaar                                                         Joka           € 160,–      gym/dans   + € 25,–
  • 10 tot wanneer je naar de brugklas gaat             Tika            € 160,–      gym/dans   + € 25,–
  • brugklas afgerond tot 15 jaar                               Mika           € 170,–      gym/dans   + € 25,–
  • vanaf 15 jaar tot en met 18 jaar                           Ouka          € 170,–      gym/dans   + € 25,–

Wanneer er een vriend/vriendin mee gaat die geen lid is van de KNGU dan is het € 40,– extra.

Elke leeftijdscategorie heeft een apart dorp. In elk dorp staan 10 tenten, in elke tent kunnen 10 kinderen. Elke tent heeft 1 leiding. Daarnaast heeft elk dorp ook 2 recreatie stafleden een gym en dans staf.  De recreatie staf  heeft de ”leiding” over de tent leiding.  De leiding slaapt apart van de kinderen, maar blijft wel in het dorp aanwezig tot rond middernacht, dan neemt de nachtwacht het over.

Wat is er te doen op het kamp?
Wanneer je kiest voor gym of dans kamp, dan ga je 1 dagdeel in de gymzaal of danszaal. Dit is een compleet ingerichte turnhal met een grote verende vloer, een aantal grote trampolines valkuilen en nog veel meer.  Als je kiest voor dans kamp, leer je in die week verschillende  soorten dansen.
Je hoeft niet perse op turn of dans te zitten om aan dit kamp deel te nemen.  Alles wordt op eigen niveau geturnd of gedanst. Wanneer je niet in de zaal bent, dan wordt er op het kampterrein of in het nabijgelegen bos spelletjes gedaan.   Er wordt een kamplied en een kampdans aangeleerd . Op het kamp terrein is er een blokhut, dit is een soort kantine waar je van alles kunt kopen, en wanneer het slecht weer is worden hier ook activiteiten in georganiseerd.  De woensdag is het zwembad aan de beurt, dit is een binnen en buiten bad met duikplanken en glijbanen, en een grote lig weide.

De mika’s en ouka’s  gaan vaak van het kampterrein af, ze gaan nog een middag naar Deventer en naar pampus. Pampus is een discotheek die speciaal voor de kampkinderen wordt afgehuurd. Uiteraard wordt er geen alcohol geschonken aan kinderen onder de 18 jaar.

Verder is er op het kampterrein 24 uur per dag E.H.B.O. post aanwezig. Er is een fotograaf die alle leuke momenten op foto wil zetten. Er is een kampleider die de leiding heeft over alle stafleden. De interne dienst brengt het eten rond, maakt de WC/douche ruimten schoon en zorgt dat er iedere avond kampvuur is.

De sjoka’s gaan maar een halve week, van woensdag tot zaterdag. De leiding die hier mee gaat is meestal een vader, moeder of soms een oma of opa. De leiding slaapt hier samen met de kinderen in de tent. De sjoka’s gaan op deze 3 dagen maar 1 uurtje in de zaal.

Wanneer je als ouder mee wilt kun je altijd als leiding mee gaan, je krijgt dan de leiding over een tent, helpt mee met spelletjes, begeleidt de kinderen met tent op ruimen, aankleden, zorgt dat ze op tijd aan tafel zitten, helpt eventueel mee in de gymzaal enz.. enz..

De binnenkomst is op zondag vanaf 14.00 uur je kunt dan de spullen in je tent leggen, kennis maken met de leiding en andere kinderen die in de tent liggen. Om 16.00 uur is de opening. De opening is in een grote witte tent. Het kamplied wordt dan gezongen, elk staflid wordt voorgesteld en er wordt een kleine indruk gegeven wat er in die week gedaan wordt.

De sluiting is op zaterdag morgen om 11.00 uur. De ophalers mogen vanaf  9.30 uur op het kamp terrein. De sluiting wordt gedaan in de zelfde tent als de opening, het kamplied wordt gezongen, de kampdans wordt gedanst en er wordt een kleine indruk gegeven wat je de afgelopen week heb gedaan.

Als je besluit om mee te gaan, mag je weg gebracht worden door je ouders, omdat ik er al een dag van te voren moet zijn.

Heb je zin om mee te gaan?
Vul het onderstaande antwoordstrookje in. Stop het strookje voor 28 februari 2018 in een enveloppe samen met € 40,– Dit is tevens de annuleringsverzekering.

Wanneer je als tika, mika of ouka mee gaat, gelieve zo snel mogelijk op te geven want deze categorie  zit vaak  heel snel vol. De inschrijvingen beginnen op 1 januari 2018.

Wanneer je niet in deze week kan maar wel graag een andere week kan dit ook maar er gaat dan geen leiding mee en er komt boven op de prijs nogmaals € 20,– bij voor leiding kosten.

Als je door geloofsovertuiging niet op zondag mag komen, dan mag je in overleg ook de maandag komen.

Meer informatie?
Wanneer je nog meer wilt weten kun je alle informatie vinden op www.zoka.nl
Maar je mag mij ook altijd bellen of mailen 06-12770827 eljustm140@zeelandnet.nl

 

Groetjes Elly Faas (trainster Turn ’87)

 

OPGAVE ZOMERKAMP 2018 (8-14 juli 2018)

Naam……………………………………………………………..………………………………………………………..

Geb. datum ……………………………………………………………………………………………………………..

Gym     Dans    Zomer kamp (svp 1 van de 3 keuzes omcirkelen)

Lever dit strookje in voor 28 februari 2018.
In een enveloppe samen met € 40,– voorschot, is tevens annuleringsverzekering.

 

 

 

=========================================================================================

 

Nieuwsbrief G.V. Turn’87 Oostburg Juli 2017

Hallo allemaal,
Via deze nieuwsbrief willen we jullie en jullie ouders op de hoogte houden van onze activiteiten en onderwerpen rond het wel en wee van onze vereniging. Veel van deze informatie en meer is ook te vinden via onze website www.turn87.nl of facebook

Laatste informatie over het programma 30 jarig bestaan GV Turn’87

Vrijdag 7 juli 2017

16u00 – 18u00:        instuif in de sporthal/turnhal voor
alle groepen

18u30 – 22u00:        barbecue voor leden (gratis) en
ouders (betalend) – er wordt geen alcohol geschonken, ook niet aan ouders

22u00 – ochtend:    kamperen op het veld achter de
sporthal voor de oudste leden

Zaterdag 8 juli 2017

08u00 –   9u00:        ontbijt en opruimen kampeerveld in 2 groepen

09u00 – 12u00:        zwemmen in de Eenhoorn – groep 1: 9u tot 10u30

– groep 2: 10u30 tot 12u

12u30 – 13u00:        middageten en laatste voorbereidingen voorstelling

13u30:                      zaal open voor bezoekers

14u00 – 16u00:        voorstelling GV Turn’87 met deelname van alle groepen

16u00 – 17u00:        opruimen en afsluiten van het seizoen 2016 -2017

Voor het kamperen

Er wordt gekampeerd in eigen tenten. Velen hebben onderling al afgesproken. Er mag slechts gekampeerd worden in de zone die daarvoor aangeduid is.

We hebben een kampeerreglement moeten opstellen voor het verkrijgen van de vergunning, dus de vraag aan alle deelnemers om het reglement te respecteren.

Kampeerreglement

  • De leden nemen zelf hun eigen tent en slaapspullen mee
  • Opbouw en opruimen van de tenten wordt gedaan door de leden en eventueel ouders.
  • Het terrein wordt met lint afgezet.
  • De oprijweg (vanaf het hek aan de zijkant van de sporthal) blijft bereikbaar voor eventuele hulpdiensten en de middenstrook tussen de rijen tenten is min. 3,5m.
  • De tenten moeten op een onderlinge afstand van min. 2m van elkaar opgezet worden.
  • Open vuur in de vorm van vuurkorven of zo is niet toegestaan!
  • Om 23.00 uur gaat de nachtrust in, die tot de volgende morgen 7.00 uur duurt (geen muziek/geen autogebruik) en verblijven in en rond de gebouwen is na 22.00 uur niet toegestaan.
  • Gebruik de vuilniscontainer en werp geen vuil op het terrein.
  • Bij het niet respecteren van de bovenstaande regels is voor de kampverantwoordelijke (Kristine Provo) mogelijk betreffende personen van het terrein te verwijderen. Ouders worden dan gebeld zodat de deelnemer opgehaald kan worden.

Ontbijt en lunch

Voor de kampeerders zorgen we voor een ontbijt en na het zwemmen hebben we een lunch. Om de afvalberg te beperken willen we vragen dat iedereen een eigen bord, beker en bestek meeneemt voor het ontbijt en lunch. We zorgen voor afwaswater en een keukenhanddoek.

Voorstelling

De leden die alleen voor de voorstelling komen, worden tegen 13u30 in de sporthal verwacht. Bij aankomst gelijk melden bij je eigen trainer/ster zodat we compleet zijn voordat de show begint.

Vrijwilligers

Een aantal mensen hebben zich al aangemeld om te helpen. Extra hulp is altijd handig.  Denk hierbij aan hulp bij de catering, begeleiden van de deelnemers bij het zwemmen en controle bij de overnachting enz……

Aanmelden kan bij Kristine – provo@zeelandnet.nl

Zomervakantie en start nieuw seizoen

Laatste training:                      30 juni 2017

30 jaar viering:                       7/8 juli 2017

Start nieuw seizoen:   zondag 3 september 2017

Opzeggen

Bij inschrijving blijft men lid van de vereniging tot opzegging. Het lidmaatschap eindigt dus niet vanzelf na afloop van een turnseizoen!

Opzeggen dient schriftelijk (via email) te gebeuren vóór 31 augustus bij het secretariaat boonmanderidder@zeelandnet.nl

Er wordt tussentijds geen contributie terugbetaald.

Inzameling oud papier

Ook in de zomer blijft de container naast de sporthal open en kunt u uw oud papier brengen. Opbrengst gaat naar de clubkas.

 

Nieuwsbrief G.V. Turn’87 Oostburg april 2017

Hallo allemaal,

Via deze nieuwsbrief willen we jullie en jullie ouders op de hoogte houden van onze activiteiten en onderwerpen rond het wel en wee van onze vereniging. Veel van deze informatie en meer is ook te vinden via onze website www.turn87.nl of facebook.

Loterij 2017

De afgelopen weken zijn de boekjes met loten verdeeld in de verschillende groepen. We hebben al aardig wat enveloppes terug gekregen en hopen dat iedereen zijn of haar best doet om de boekjes verkocht te krijgen.

In verband met de trekking op 17 mei is het belangrijk dat het geld en de lotenboekjes ingeleverd worden ten laatste op 12 mei 2017.

Oók niet verkochte loten dienen terug ingeleverd te worden!

We kunnen het niet maken dat er na de trekking nog boekjes ingeleverd worden. Dus help ons hierbij en lever op tijd in bij de training of bij het secretariaat, Noordwal 12 in Oostburg.

De opbrengst van de loterij gaat integraal naar de viering van ons 30-jarig bestaan.

Programma 30-jarig bestaan GV Turn’87

Vrijdag 7 juli 2017

16u00 – 18u00:          instuif in de sporthal/turnhal voor alle groepen

18u30 – 22u00:           barbecue voor leden (gratis) en ouders (betalend) – er wordt
geen alcohol geschonken, ook niet aan ouders

22u00 – ochtend:       kamperen op het veld achter de sporthal voor de oudste leden

Zaterdag 8 juli 2017

08u00 – 09u00:          ontbijt en opruimen kampeerveld

10u00 – 12u00:           zwemmen in de Eenhoorn – naargelang het aantal aanmeldingen verdelen in 2 groepen

12u30 – 13u00:          middageten en laatste voorbereidingen voorstelling

14u00 – 16u00:          voorstelling GV Turn ’87 met deelname van alle groepen

16u00 – 17u00:          opruimen en afsluiten van het seizoen 2016 -2017

Er komt een aanmeldformulier waarmee leden zich kunnen aanmelden per activiteit.

We verwachten dat alle leden deelnemen aan de voorstelling, zodat we onze volledige vereniging kunnen presenteren aan de ouders en andere belangstellenden.

Alle activiteiten zijn voor de leden gratis.

Oproep voor vrijwilligers

Om alles in goede banen te kunnen leiden doen we een oproep naar de ouders om zich aan te melden om te helpen bij een aantal werkzaamheden rondom de activiteiten op 7 en 8 juli. Denk hierbij aan hulp bij de catering, begeleiden van de deelnemers bij het zwemmen, controle bij de overnachting, het maken van een jubileumboekje enz.

Aanmelden bij Kristine – provo@zeelandnet.nl

Oproep voor oude foto’s

In verband met ons jubileum zijn we ook nog op zoek naar oude foto’s.

Graag doorgeven aan Kristine – provo@zeelandnet.nl

Wedstrijden 2016-2017 en de resultaten

We hebben de laatste maanden deelgenomen aan verschillende wedstrijden. Via onze facebookpagina houden we jullie op de hoogte van de prestaties van onze leden.

Zowel bij de recreatiegroepen, het springen en de selectiegroepen toestelturnen hebben we goed gepresteerd. We zijn dan ook trots op iedereen en blij dat er in de komende maanden nog 13 meisjes mogen doorstromen naar de regiofinale toestelturnen. Ook de dubbele minitrampoline springers hebben nog een laatste voorronde in mei en ook daar verwachten we een aantal doorstromers naar het NK in juni.

De komende wedstrijden staan in de kalender op onze website.

Fantastic Gymnastic

Net als voorgaande jaren wordt het gymnastiekseizoen landelijk afgesloten met een groots weekeinde in Ahoy, Rotterdam. Op zaterdag 17 en zondag 18 juni worden er in alle zalen van Ahoy gesport. Alle disciplines van de gymnastieksport zijn aanwezig. Voor vele disciplines is dat het moment voor de Nederlandse Kampioenschappen. Wij doen als club mee met de finale dubbele minitrampoline en het NK Individueel springen.

Vanaf dit moment is het mogelijk om kaarten te bestellen. Als lid van de KNGU is het mogelijk om kaarten te bestellen met korting. Kopieer onderstaande link om kaarten te bestellen.

https://www.eventbrite.nl/e/tickets-nk-2017-fantastic-gymnastics-33784429137?discount=LedenvoordeelKNGU

Algemene club informatie

Contributies, reglement en opzegregels: zie website www.turn87.nl

Kleding: bestellen via jandejonge@zeelandnet.nl

Vakantieperiodes in mei/juni

Meivakantie: 22 april t/m 6 mei

Hemelvaart: 25 t/m 28 mei

Pinksteren: zondag 4 en maandag 5 juni

Laatste training: 30 juni

30 jaar viering: 7/8 juli 2017

Rabobank Clubkas Campagne 2017

We hebben de uitslag van de Rabobank Clubkas Campagne gekregen. We hebben een bedrag van € 569,25 gekregen. Dank je wel aan iedereen die op ons gestemd heeft !!!

Deze opbrengst gaat naar de viering van ons 30-jarig bestaan.

Ophalen oud papier

Voor wie het nog niet weet, naast de sporthal staat een groene (zee)container om gevuld te worden met oud papier. Niet alleen goed voor het milieu, maar ook voor ons. Want met de opbrengst kunnen we onze kas aanvullen.

Hij is bijna vol en kan dan weer gewisseld worden. Verzamel dus allemaal.

Vacatures

Functie secretaris

Vind je het leuk om betrokken te zijn bij de vereniging en kan je met een computer overweg? Dan is de vacature van secretaris misschien iets voor jou. Kandidaten kunnen info opvragen bij Carola – boonmanderidder@zeelandnet.nl